lauantai 23. huhtikuuta 2016

Tatuointikuumetta ilmassa?


Heissulivei!
Ihan alkuun kysyn yleisesti mielipidettänne tatuoinneista?
Onko teillä tatuointeja, jos on niin millaisia ja millaisissa paikoissa? :)

Olen huomannut yhtenä päivänä hyvin usein katselevani we heart it: n laajasta kirjosta toistaan ihanempia tatuointeja. Olen vain niin rakastunut kaikenlaisiin yksinkertaisiin ja silti tunteikkaisiin ja toisiaan viestiviin tatuointeihin. Minulle riittäisi ihan vain jokin pienikin, mutten tiedä tarkkaan mitä oikeasti haluaisin ja minne. Mutta en halua, että yksi tatuointi johtaa siihen, että kohta niitä on ja paljon ja erilaisia, pieniä, joka paikassa. Se ei sovi sitten taas omaan ajatusmaailmaani..

Siksi kysyin, mitä teiltä löytyy ja mistä, koska olen jo aivan varma siitä, että jotain pientä tahdon, eikä sitä helpolla muuteta! Se haave saa elää niin kauan kuin vain on tarve ja jahka olen valmis suunnitelmieni kanssa kävelemään tatuoijan eteen!
Alla tällaisia inspiroivia ideoita ❤

- annika ❤

4 kommenttia:

  1. Mullakin ihan sama tilanne :D Ehkä tänä kesänä voisi ottaa jonkun pienen ❤

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla, että joku muukin on samassa tilanteessa! :)

      Poista
  2. Itse tatuoituna mun vinkkini on, että odota, kunnes olet täysikäinen ja että sulla on varaa maksaa omista rahoistasi ammattilaiselle tatuoijalle, jonka työjäljen tunnet. Mahtava paikka tatuoijien vertailuun on instagram, olen sieltä itse bongaillut suomalaisten tatuoijien töitä ja valinnut lempparini. Ei kannata mennä johonkin paikalliseen liikkeeseen ja ottaa leima tyypiltä, jonka töitä ei ole nähnyt. Pienikin tatuointi voi mennä pahasti pieleen, jos viivat ovat huonoja.

    Hyviä vinkkejä tatuoinnin ottamisesta, tatuoinnin omaperäisyydestä, idean tai kuvan varastamisesta ja tatuointitilanteesta löytyy tältä tyypiltä;
    https://www.youtube.com/watch?v=aAXGsbLyaZA
    https://www.youtube.com/watch?v=rij2GN1llu8

    Ja tässä mun omia mietteitä tatuoinneista :)
    http://hukkunuthammasratas.blogspot.fi/2015/04/tatuoinneista-tatuoidulta.html

    Tsemppiä pohdintaan! Ole omaperäinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinulle tästä kattavasta kommentista ja mielipiteestä!
      Tässä tuli paljon asiaa ja itselle mietittävää.
      Siitä olen samaa mieltä, että kannattaa tutustua ennenkuin menee minnekään tatuoitavaksi! Onhan kuva iholla loppuiän ajan ja jos se vielä on mennyt pieleen niin ei kiva :D.

      Kiitos linkeistä, pitääpä syventyä niihin :))

      Poista