keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Tänä vuonna ...


... olen tutustunut uusiin, aivan ihaniin ihmisiin.
... saanut heistä luottoystäviäkin, vanhoja ystäviä unohtamatta !
... menestynyt koulussa tällä hetkellä luultuani paremmin.
... ollut kolmatta kertaa laulamassa koko koulun edessä, hui !
... ikävöinyt vanhoja ystäviä joita ei niin kovin usein näe.


... olen valitettavasti alkanut itsenäistymään enemmän, anteeksi äiti !
...  olen kuluttanut joululahjoihin enemmän rahaa kuin olisi varaa.
...  olen käynyt Norjassa ja ollut pohjoisessa mökillä - molemmat - aivan ensi kertaa !
... olen koukuttunut eri somekanaviin entistä enemmän.
... olen ottanut "uuden" (vanhan tutun) vuokrahevosen, joka voi täällä joskus pilkahtaa !


Monipuolinen, vaihteleva ja vivahteikas vuosi on takana aivan näinä päivinä - ja haluan kiittää niitä, jotka ovat olleet sen vuoden taas tukenani ja mukana matkassa! Tämä vuosi on ottanut ja antanut minulle paljon, opettanut ja taas opettanut. Olen joutunut luopumaan muutamista ihmissuhteista ja suurimmaksi syyksi nousee sairaalloinen mustasukkaisuus, josta ei parannuta. Olen antanut ihmisiä pois ja tilalle on tullut uusia, "parempia" ihmisiä, vaikka joistain voi silti edelleen olla eri mieltä.

Toisaalta, vaikka vuodessa on ollutkin paljon vastoinkäymisiä, on aina jostain löytynyt se pieni kultareunus ja asiat ovat omalla ajallaan kääntyneet parhain päin. Erimielisyydet ja vihamiehet, nämä kaksi asiaa, hälläväliä sen kuin ovat! Tartun kiinni paljon mieluummin kaikkiin positiivisiin asioihin ja ystäviin! Uusi Vuosi ja uudet kujeet, aivan vanhan sanalaskun mukaan. Uusi vuosi saa tuoda tullessaan paljon uutta menoa ja meininkiä, tiedä mitä vielä keksitään !

❤:llä, Annika


2 kommenttia:

  1. Olipa mukava lukea tätä postausta! Ihanaa uutta vuotta ❤

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, vähän kävin ideaa lainaamassa sulta ☺ Kiitos samoin sulle! ❤

      Poista